„Move faster, better, harder and stronger” --> czyli ubrania Lorna Jane w końcu w Polsce!

„Move faster, better, harder and stronger” --> czyli ubrania Lorna Jane w końcu w Polsce! www.fitaktywne.pl 

Od dawna mam bzika na punkcie ubrań sportowych. Kto ma przyjemność znać mnie osobiście, doskonale to wie. :) Kocham soczyste kolory i przyjemne, nowoczesne faktury odzieży, która jest dla mnie dodatkową motywacją do ćwiczeń. Tak. Uwielbiam świetnie dopasowane, podkreślające figurę ubranka. A gdy są dodatkowo w dynamicznych kolorach – jest cacy!

Przeglądając zdjęcia ćwiczących kobiet zza oceanu zastanawiałam się zawsze skąd one mają takie ciekawe ubrania i kiedy one pojawią się u nas w kraju. Niestety chodząc po naszych sklepach sportowych nigdy nie znalazłam charakterystycznego znaczka składającego się z trzech a’la rombów. ;)

Ha! I w końcu moje życzenie się spełniło! Kilka dni temu zaczął funkcjonować sklep internetowy ubrań sławnej Lorny Jane, która w swojej kreatywności nie zna granic. :) Kolorowe, zwiewne bluzki, legginsy z koronkowymi wstawkami itd., itd.

Sportoholiczkom na pewno się spodoba! :D

Co dodatkowo kusi aby zamówić kolejny t-shirt do ćwiczeń? Mnie przekonała jakość materiału. Nie dość, że wyróżniają się w gąszczu ubrań z sieciówek - są dodatkowo solidnie wykonane i mogą posłużyć na setki sesji treningowych.

Zapraszam do odwiedzenia strony polskiego dystrybutora ubrań Lorny Jane --> www.fitaktywne.pl

Przejrzyjcie, poczytajcie i przekonajcie się, że warto zainwestować w dobry strój sportowy.

PS. Dla zainteresowanych: z tego co wiem, niedługo pojawi się więcej ciekawych ciuszków! I can't wait!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz